nej, för idag är jag hemma och lever på juice och toblerone.

Har legat vaken större delen av natten och mått skit. därför blev det att vara hemma idag. mor är ledig, så hon tar hand om mig :) sött av henne.
har precis sett till att stilla min hunger. sånt är aningen nödvändigt.
skrattar lite smått åt alla som nu är i skolan (även om jag gärna inte hade missat bilden). menmen, får se om jag orkar gå imorgon. beror sig på hur jag sover och om min mage slutar protestera så fort jag försöker gå. eller...röra mig alls faktiskt. på grund av det faktumet har jag tillbringat den mesta tiden på mitt rum, med en dator, täcke och toblerone. jag vet hur nyttig jag är. snart blir det nog några gamla one tree hill avsnitt också. vill ha feme säsongen!!! hade mer än gärna köpt den, har pengarna också, men pga. min systers strikta regler om hur jag får spendera dem (just nu inte alls) så är det inte okej. lite jobbigt. men jag förstår ändå hur hon tänker, pengar tar slut aldelles för fort i mina händer.
har för övrigt, på tal om ingenting, just vyssat en utmattad systerson. svårt när man stöter på både galna kor, sågande män och två helikoptrar. men sånt är ju också trevligt, och han somnade till slut.

nu ska jag återgå till att äta toblerone och tycka synd om mig själv.

 


Kommentarer
Postat av: frida

jag saknar dej!

2010-08-30 @ 17:37:07
URL: http://alberteinstein.blogg.se/
Postat av: lovisa

din profilbild <3

2010-08-31 @ 16:53:08
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0