nuså :)

idag har jag lyckats befinna mig på fyra olika ställen. inte samtidigt..vad häftigt det hade varit förresten :O
aja, not the point. iaf så var jag i skolan, sen efter galet flum på ica och stationen åkte jag till elin, sen vidare till frida, och nu sitter jag hemma :)
När jag säger ställen menar jag..hus..eller skolan också då..men jaja.
angående flumm på ica, var det fantastiskt kul! Jag, emma och ronja är de mest usatta människorna ever på tisdagar, då vi slutar tidigt, men inte kan komma hem. därför har vi nu infört icabesök, och senare väntning och roligheter på stationen. idag var det så att johanna, maria och svedde var roliga nog att joina oss. svedde stack däremot efter ica, lille pojken. vi lekte kurragömma och sardinen, mitt gömställe (under..där man tar frukt :P) var lätt bäst. en man idiotförklarade mig. jag skrattade :)
på stationen blev det dans oh filmning, hade hoppats på att emma skulle lägga upp film på bloggen, men icke.

nu ska jag ta och lägga mig :)

Kommentarer
Postat av: emma

haha joo jag ska lägga upp filmen, nån gång.. när ronja skickat den :p

2010-09-01 @ 16:31:43
URL: http://repgrimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0