sådär...allvarligt.

jag har kommit på att ordet jag används mer än något annat ord i mitt vokabulär. okej, det delar kanske första plats med dude eller skumt. menmen, iaf. jag tror att jag är rätt så självcentrerad. den här världen uppmuntrar materialism och självgodhet. "unna DIG blablabla" ser man ofta. inte "unna en vän". inte alls lika ofta. man ska ha bra självkänsla, det vet jag, men det är rätt så lätt att det går från självförtroende till självgodhet. det är rätt så wierd egentligen.
fjortisar brukar jag alltid se på som antingen för osäkra, så att de måste vara som alla andra, eller så är det de som är så självgoda att man mår illa. men sen tänker man "hallå, är du så mkt bättre då?". nej, inte alls faktiskt.

men hjälp vad jag var seriös nu. men jag menar det jag säger. ibland vill man bara slå till sig själv. men då får man ont, så det är nog bäst att låta bli trots allt :)

 
fantastiska vänner. lawlaw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0