SATURDAY.

Yellow med coldplay spelas just nu och jag är lycklig :)
försöker ta slut på den fantastiskt stora, väldigt goda, rosasvarta klubban jag fick av alicia på prinsesskalaset. svårt. har redan gjort halvt sönder tänderna. mysigt.
ikväll blir det möte på letebo, vilket kmr att bli grymt bra med massor av roligt folk och antagligen en awseome predikan också :D
funderar bara vad man ska ha på sig, nu när temperaturen är förrädisk.
Lördagar är för övrigt mysiga och det regnar just nu :)
har på något konstigt sätt lärt mig att älska regnet. jättemycket, på riktigt.

nu tror jag att jag snart behöver dra ut här, åskan håller på att bli lustig. bloggar nog mer imorgon.
jag är för övrigt astuff i elias 3D glasögon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0