Skapa: Nytt Inlägg

nytt inlägg var det ja. först och främst vill jag säga tack till alla som var med och bad för nisse :)
operationen gick kanonbra, han kom hem igår och får gå till skolan imorn.
så..tack :)

idag ar det varit fantastiskt mysig och regnigt, även om man blir genomblöt och väldigt kall kan det också vara nice. mysiga folk i skolan också. ett pennkrig på tyskan är aldrig fel heller =)
idrotten gick förvånansvärt bra! vi åttor utmanade sjuorna i spökboll och det blev ritkgit trevligt faktiskt...även om det blev oavgjort och sjuorna hade övetaget större delen xD
tycker faktiskt om skolan...iaf än så länge. får se hur det blir om ett par veckor..man brukar tröttna så småningom :P

för övrigt lyssnar jag på timo räisänen och pratar med allt möjligt lustigt folk :)
har varit duktig och skaffat ett eget  spotify-konto. ni som inte har miig, borde adda mig, på grund av min fantastiska musiksmak. ni borde lyssna på brandon flowers singel "crossfire". hade inga öga förväntningar på denne man som soloartist, men det här var inte dåligt faktiskt :) han är fantastisk!!

blä. mitt te är kallt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0