Friday

Är småsjuk. fult ord, btw. sådär början-till-halsfluss-ont-känner-mig-febrig-sjuk. förhoppningsvis är det inget iaf :)
har varit hemma ikväll och sett på oceans thirteen med min pappa. han är hemskt mysig att
umgås med. nu hör jag för övrgit någonstans i bakgrunden att Jay har vunnit idol. trevligt för honom. hann faktiskt se lite av finalen, det var första gången jag såg efter auditions också :P
nu känner jag att jag behöver sova bort det som gör ont. godnatt.

asså...hjälp vad jag tyckte om att bara vara. vill ha tillbaka det.


Kommentarer
Postat av: julia

undra vem som tagit den fina bilde på en väldigt gullig och liten Alice?

2010-12-19 @ 11:27:48
URL: http://juliaohlson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0