alldeles fööööör tidigt

klockan är 6:46. jag är trött som en get.
då undrar ni säkert; om hon nu är så trött varför är hon uppe i denna okristliga timma då?
kände hon bara för att gå upp och blogga nu?
NEJNEJNEJ.

fallet är så att pappa håller äntligen på att fixa utbyggnaden. eftersom att jag nu har bosatt mig på annies rum tills värmen slutar tortera mig om nätterna (vi har tillverkat ett förstklassigt myggnät av ett draperi och häftstift så att vi kan ha båda fönsterna vidöppna och samtidigt undvika myggattack. faktumet att man måste krypa under det varje gång för att komma till sängarna är dock mindre trevligt.) har det blivit så att det har bygget nu tar plats utanför mitt fönster. för ja, inne vid sängen finns det också ett fönster. aldrig öppet, men väldigt tunt glas. detta betyder att när de började gjuta (HALV SJU) så väckte detta mig och ledde till att jag kände mig tvingad att gå upp eftersom att inte ens sömnens kraft kunde få oljudet att försvinna.

därför mina kära vänner, är jag uppe nu. blä.
jagh och annie fick en gråtande edward att ta hand om nu också. han är helt underbar, men klockan tio i sju på morgonen är till och med han lite för mycket. 

tänker nu roa mig med att lägga upp bilder från då vi var i tyskland. checka kommentarer orkar jag däremot inte med just nu. den roligaste bilden är däremot den där annie blir attackerad av barn.

                    

jaaaaa min dator är seg som kola, jag vet. men jag var tvungen att försöka få det lilla barnet att sluta srika också, det har inte tagit mig drygt en timme att skriva ett inlägg... f.y.i.

Kommentarer
Postat av: Ann

Ischlopischlo!

Du är hemma! Fast det var länge sen ju..

Btw kommer jag nog inte imorgon.

2010-07-17 @ 15:16:02
URL: http://workingwithwords.blogg.se/
Postat av: annie

väldigt roligt, eller inte!}:

2010-07-22 @ 12:45:53
URL: http://arnellannie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0