dagar

sitter hos elise och martin och försöker hålla koll på edward. lättare sagt än gjort.

igår var jag på Gekås, klippte gräset och hjällpte mams hemma. sen åkte jag iväg till EMMS :D
JAG cyklade till henne! i nedförsbackar!! utan att välta en enda gång!! STOLT :D:D:D:D
vi cyklade och badade också, duktigt som jag är räknade jag ut att det blev 1,2 mil jag cyklade.
vi lyssnade också på en plats i solen med kent. den var faktiskt helt ok, även om det inte riktigt lät som kent.

har varit här hela eftermiddagen och åker väl hem sen ikväll för att se på en prinsessas dagbok och äta PASTILLER med systra mi. det var längesen jag såg den, men jag älskar den faktiskt ^^

sen imorgon, då kommer min lilla djungelvrålsunge och ska ha x-men maraton med mig :D:D
kommer att bli riktigt kul att träffa henne igen!!



Kommentarer
Postat av: emma

det var myyys! kent låter visst som kent, när man hört låtarna många gånger och kan du utantill :P

2010-07-28 @ 20:43:30
URL: http://grey.devote.se
Postat av: jag julia

så söt edi är!!!

2010-07-28 @ 20:47:55
Postat av: Dess

Näääbbdjuuuuuur!!

jag saknar dig med. ):

2010-07-29 @ 13:21:29
URL: http://kallamigdessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0