helgen

det har varit oas nu igår och i torsdags. trevligttrevligt. fantastiskt roliga människor var där också :)
blev däremot förvånad när jag träffade markus :O coolt att han var där :)
höjdpunkten var lätt när jag och lovisa trängde oss nästan längst fram (från allra längst bak, vi är bäst, jag vet) i publiken på stora torget för att se nanne grönvall xD
hahaha, det värsta var när man kom på att man faktiskt kunde sångerna hon sjöng...

imorse gjorde jag och syskonen världens största frukost som vi har levt på hittills. vi åt för övrigt vid elva. nu vet ni :)
ikväll blir det bara myskväll hemma tror jag, det känns som en sån dag bara. jag har bara chillat och sett på one tree hill typ. det är nice, men jag vill hemskt gärna inte se klart på hela säsongen än :O

lala. la.


I never thought I'd meet someone who hated the truth so much
but then I met you
you and all of your stupid lies
why don't you get of your high horse
cause you're not better than me
you're not stronger

like I don't know what you're doing
like I don't know what you're trying to say

but you can't take me away
i'm here to stay
stop acting like you're stronger
cause you're not

stop lying
stop lying
you can't lie to me
stop trying
stop trying
you'll never beat me


Kommentarer
Postat av: frida

saknar dej(:

2010-07-25 @ 08:28:41
URL: http://alberteinstein.blogg.se/
Postat av: lovisa

haha...vi är bäst.

2010-07-25 @ 11:52:01
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0