första inlägget...

på typ sjunde bloggen.
bestämde mig för att börja igen, har ju trots allt inte så mycket till liv. det lilla jag har kan jag ju i alla fall dela med er.
just nu sitter jag i en väldigt oversized tröja och väntar på att bli trött, så att jag kan sova. jag vet att jag behöver det. men jag orkar inte. tänkte bara att ni ville veta :)

sista onsdagen överlevde jag i alla fall. glad att snart få sommarlov. saknar ledigheten, men shit vad tiden har gått fort egentligen, när man tänker efter. men jösses.

förhoppningsvis blir det bra uppdatering på denna bloggen, men just nu tänkte jag bara skriva ett inlägg för att komma igång. header och så fixar jag väl med senare. när jag har tid. om jag orkar.


Kommentarer
Postat av: FILIPPA

skönt med sommarlov. men längta inteee till åttan. det är värst. den årskursen som man har mest prov i. :/ kul att du har börjat blogga tomtusss!

2010-06-11 @ 14:56:51
URL: http://filippastruxsjo.blogspot.com
Postat av: Ann

ohlala, snyggalice is back on track! ja, hjälpans, tiden har gått otroligt fort. Snart kommer vi även gå ut åttan. hjälpans, igen.

2010-06-11 @ 16:46:17
URL: http://workingwithwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0