idag

dagen var huuur soft som helst!
förutom att vi behövde diska i en och en halv timme på hemkunskapen, behövde vi inte göra något typ.
magnus var snäll och bjöd oss på kakor och läsk :)
imorgon gäller det. vi är senare ute än de flesta andra men jösses, vad skönt det ska bli att äntligen få sommarlov! min klänning är LÄTT coolast :D
är lite rädd dock (eller lovisa kanske skulle vilja uttrycka det på ett annat sätt?) för att sjunga i en egen mick. bläbläblä. men jag hoppas att det går bra, OCH våran lilla..."utgång" lr vad man nu ska kalla det, blir lätt bäst.
bara så att ni vet.

är lite ledsen i mitt hjärta för att jag inte kan lägga upp bilder på bloggen. eller joo, det kan jag väl, men nya bilder. jag behöver en kamera!!! hur skaffar man en kamera utan att sno den och utan att behöva betala mer än en tjuga? det är det jag har nu.
omöjligt? tänkte väl det... :(

btw, en trevlig sak hände idag.


Kommentarer
Postat av: Ann

Är väldans nyfiken vad för trevlig sak som hände...? Lätt att våran sk "utgång" blir bäst!! :D Och, haha,jag slapp diska... hihihihihhh..

Svar: tacktack din snyggmänska! haha :D jag äter tuggummi nu! tihihi..

2010-06-14 @ 20:13:55
URL: http://workingwithwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0