midsommar :)

glad midsommar, folk :)
jag är inte bäst på att uppdatera, har haft rätt så mkt att göra. i måndags sov kusinerna här och jag gick ner med dem till sjön i tisdags. det var mys :)
i onsdags var det grillkväll med KU. det var roligt att träffa folk igen :P
sen sov david över här och jag lärde honom att plocka smultron. han försökte lära mig hur man knäppte med knogarna och nacken, helt sjukt. han skrattade högt åt madagaskar. höhööö x)

igår fick jag august att sjunga la voix :D
jag är verkligen bäst.

Kommentarer
Postat av: FILIPPA

glad midsommar tomtus! :D

2010-06-25 @ 20:21:25
URL: http://filippastruxsjo.blogspot.com
Postat av: julia du vet vem!

jag vill ha en ny blogg men jag vill ha den snygg och behöver därför hjälp att göra den... men om du vill hjälpa mig så kan jag ju börja blogga i gen.

sj när skall du uppdatera?

tälta gör vi när du har tid!

2010-07-03 @ 11:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0