just another day.

måndag. måndagar är för det mesta inte särskilt bra. det var inte den här heller. men fina folk i skolan finns ju alltid :) paul är tillbaka, men bytte plats med ems, som är fukling. jobbigt, emma, kom tillbaka!!
imorgon lär dte bli bättre iaf. slutar tidigt, antar att det blir lustigheter på stationen och possibly ica igen, om folket känner för det :P hade ju varit gulligt.

här hemma har mamma och pappa suttit och kollat på flygbiljetter och semesterboenden i två dagar nu :O
verkar som om de båda väldigt gärna vill åka till spanien :D
dit har jag velat åka aslänge, kul om det äntligen kunde bli av!!! de verkar iaf rätt så bestämda, och det ser ut att bli i början av Januari. vet inte om de vet att jag vet än...kanske inte det smartaste att lägga ut det på bloggen direkt. men jag kan lita på er, right? ;)

nu tror jag att jag ska se om jag kan få läst lite ur tillsammans är man mindre ensam. shiiiiit, vad lång tid det tar att läsa ut den, HJÄLP vad seg den är. men den var värre innan...jaja. behöver också sömn snart, jag är helt slut. och INTE bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0