just det ja...Detta fält måste fyllas i.

måndagar är sega, den här var inget undatag. men mina skor är i alla fall helt "ingådda" så lycklig är jag :)
har orkat gör aungefär halva läxan, mesta delen ahr jag tills på onsdag. bläää. tror att jag får göra i alla fall matte och engelska ikväll. man får ju prioritera lite, och tyska ligger ungefär...allra längst ner på listan. engelska och matte är ju ändå nödvändigt...men matte kanske jag kan göra i bussen? nej, nu tänker jag för mycket. igen.
tänk bara vad skönt det hade varit att inte tänka alls...fyyy vad härligt.

imorgon följer jag med fina fridis (observera: frida, inte maggie). kommer att bli nice, frida är trevlig :)

nu däremot ska jag se om jag kan ta och göra läxan..skulle egentligen ut och fotat med nils, men det är mörkt :(
får bli någon annan dag...sen ser jag nog på lite gilmore och sen blir det sängen.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0