Sjukis.

andra dagen jag är sjuk. kände att jag skulle ta mig samman och uppdatera lite. är megamegamegaförkyld så jag dricker te jämt och ständigt. tror att jag kmr vara frisk nog för skola imorn.
igår bestämde jag och nisse oss för att se kick-ass, men shiiit vad sjuk den var :O
men rätt så awesome xD
måste säga att jag inte har så mkt till liv...har halvt städat rummet, annars tillbringar jag typ all tid vid datorn...känner mig som en..nörd. men det finns inte så mkt annat att göra när man är ensam. är trött.
har tråkigt.
här är lite awesome musik som jag gillar att lyssna på när jag är sjuk :)

Turin Brakes – Painkiller

Gavin DeGraw – Young Love

Erik Hassle – Standing Where You Left Me

The Killers – Sam's Town

The Used – The Bird And The Worm

Train – Hey, Soul Sister

Eminem – Love The Way You Lie

Tyler Hilton – Our Time - Acoustic EP Version

Tyler Hilton – This World Will Turn Your Way

The Red Jumpsuit Apparatus – Face Down (Acoustic)

Fall Out Boy – Dance, Dance

B.o.B – Airplanes [feat. Hayley Williams of Paramore] - Explicit Album Version

Paramore – The Only Exception

Sigur Ros – Hoppípolla

nu orkar jag inte mer...


Kommentarer
Postat av: tomtus

sv: borde vi verkligen! och du borde bli frisk! kanske kan ses någon dag nästa vecka, eller i helgen ? :) pussus

2010-09-23 @ 18:12:44
URL: http://filippastruxsjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0