Sverigedemokraterna i riksdagen?

Seriöst, är detta ett dåligt skämt eller något? Att de här rastisterna är med i Sveriges riksdag är bara ren idioti!! Jag menar, vad tänker folk med? tänker de alls?
Hur kan man på något sätt vilja ha in ett sååå främlingsfientligt parti i riksdagen?
Jag fattar inte. Och hela den här grejen, vem ska regera vårat land?
Som det ser ut nu, om inte miljöpartiet vill samarbeta så betyder det att sverigedemokraterna har fått en vågmästarroll, om jag fattar det hela rätt? Hur galet jobbigt är inte det egentligen?
HUR tänker man när man bestämmer sig för att inte välkomna människor som är förtryckta i sitt eget land, som riskerar att dö eller något i den stilen...det är ju bara hemskt!
Man kan inte göra något åt sitt etniska ursprung, ska man verkligen behöva lida för det då?
Det tycker verkligen inte jag. Det är bara sjukt. Jag fattar verkligen inte hur svenska folket tänker.
Jag menar, har alla gått och blivit rasister över ett år eller är det "dagens ungdom" som har seriösa problem?
JAg är väl medveten om att jag ör en del av dagens ungdom, men jag har ingen rösträtt just nu.

Om fyra år fyller jag 18 och får för första gången i mitt liv rösta. Jag vet i alla fall att jag tänker rösta MOT Sverigedemokraterna och alla annan sorts rasism. Jag hoppas verkligen att du tänker göra samma sak.




Kommentarer
Postat av: Victoria

Om 4 år då du får rösta så SKA inte sverigedemokraterna finnas!!

2010-09-21 @ 17:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0