Tuffa saker jag vill ha

1.Firebird aqua pinkbuzz track top
Detta namnet har jag lärt mig utantill, om någon frågar mig vad jag vill ha mest just nu så är det den här. den är vacker. och jag tittade på den före fredrik kom med sin rödblåa -.-

2.Den tuffaste kepsen ever
Den här galet snygga kepsen visade nils (min bror i Gbg, även lovisas pojke) mig. fantastiskt snygg ^^
självklart skulle jag ju inte passa i den, men den är ju snygg!!!!



3.Snyggaste skorna från H&M    
Tycker verkligen om de här skorna, ska prob. köpa dem också :) men vi får se... är inte helt säker på hur jag klarar mig i klack :P

 

                                                                                                 


Kommentarer
Postat av: Nils

Åh! Kepsen ja! Nästan så att jag köper den haha, hade ju glömt den.. Övertuff!

2010-09-07 @ 07:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0